عشق آبی....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

عشق آبی....
ارسال شده در جمعه 2 تير 1391برچسب:, - 1:9

 میخواهم کمی از خودم برایت تعریف کنم

میدانی دلم به بزرگی دریاست

خیلی بزرگ

نه اینکه هر کسی را به ان راه دهم

بزرگ است و غمها را میبلعد

غم به راحتی در من غرق میشود

حتی اگر به بزرگی تایتانیک باشد

رنگم صاف است و آبی

انعکاسی از توست آسمانم

تویی به وسعت بی نهایت در برابرم

زلال و آبی

غم در تو هم تمام میشود 

حتی اگر بزرگترین ابر سیاه باشد میبارد و تمام میشود

پس بدارن برای همیشه دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

amir17
ساعت13:28---21 تير 1391

salam
خوبي؟
واقعا که وبلاگه عالي داشتي
ممنون ميشم اگ به منم سر بزني
راسي وبلاگم گروهيه و واس اينکه از وبلاگت خوشم اومده رسما ازت دعوت ميکنم که اگه خواسي ميتوني نويسنده وبلاگم بشي،قبول ميکني؟
موفق باشي
فعلا


پارسا
ساعت9:11---12 تير 1391
به نظر من عشق باید خاکی باشه

Mohammad
ساعت5:52---11 تير 1391
مطالبت خيلي قشنگه...
پاسخ: ممنون, هرچه از دل برآید بر دل نشیند.....


حسین ارباب جنگ
ساعت15:21---7 تير 1391
سلام خوبی قشنگ بود بابا به کی بگم تو سنگ دل نیستی .. کشتی مارو با این مطلب های ناز خوشملت
ایول قشنگ بود بای تا های


mehrabanخستگی را تو به خاطر مسپار
ساعت11:09---4 تير 1391
ميان اين همه
نوشته هاي مجازي
دلم براي
طعم يک سطر
دست خط واقعي
تنگ شده ست!!!


دانیال
ساعت23:27---2 تير 1391
اینو بدون همون ابری که من توی دلم جادادام از خودت بوجود اومده،بهترنگاه کن شاید اون نشونه غم نباشه اون تکه ای از وجود توهست که پیش منه ،آروم آروم ،قطره قطره به خودت برمیگرده اما اینبار از طرف من.میدونی ،حتما میدونی احساسمون از هر دونفری به هم نزدیکتره و این مهمترین نشونه (دلیل)برا موندن دونفر کنار همه عاشقتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق